sobota 18. srpna 2012

Lipstick




Dnes jsem se rozhodla udělat článek o rtěnkách, které vlastním. Nemám ráda moc výrazné rtěnky, teda až na červenou.

Jako první jsem si vybrala Rimmel by Kate odstín 03, je to klasická nude barva s nádechem do oranžova a je matná. Při nanošení je na rtech příjemná a hezky voní, ale po delší době mi přijde, že začne vysušovat rty. Výdrž je v celku slušná, cena okolo 130 Kč.



Hodnocení:


Jako druhou jsem vybrala Essence odstín Coraliz Me! 55, kterou jsem koupila teď ve výprodejích asi za 55 Kč. Je mastnější, příjemná na rtech jako balzám, barva je hezky růžová s trochou perletí. Výdrž není zas tak úžasná, ale mě vyhovuje.

Hodnocení:




Jako poslední z růžových je od Avonu odstín Frozen rose, vypadá dost tmavě, ale na rtech je světle růžová se zlatými odlesky. Je mastnější to mi vyhovuje, ale přijde mi, že po delší době dělá žmolky na rtech. Cena okolo 140 Kč

Hodnocení:
A teď jedna z mých nejoblíbenějších, je od Catrice odstín Princess peach z řady Ultimate colour. Je to nádherná korálová barva, je hydratační a dlouho vydrží, cena se pohybuje okolo 130 Kč.


Hodnocení:
Jako poslední jsou v odstínu červené, které sice nosím málo, ale mám je ráda.



Jedna z nich je z Avonu z řady Extra lasting, odstín bohužel nevím. Je světle červená s lehkým kovovým odleskem. Bohužel taky začne po nějaké době žmolkovatět. Cena okolo 140 Kč.


Hodnocení:

Jako poslední je červená od Essence z edice Urban  messages,  moje nejoblíbenější je mastná, skvěle hydratuje a je to rtěnka s leskem v jednom a vůbec nelepí. Koupila jsem si ji ve výprodeji, když tato limitka končila. Ve skutečnosti je daleko tmavší.

Hodnocení:



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře:)