neděle 23. září 2012

New skin care

Došlo mi mléko na odlíčení pleti a chtěla jsem zkusit něco nového, slyšela jsem hodně chvály na značku Ryor a tak jsem si koupila pleťové čistící mléko Arnika pro suchou a citlivou pleť. Po vyzkoušení jsem byla nadšená, perfektně odstraní veškerý makeup i z očního okolí. Vůně je příjemná, trochu mi připomíná levanduli. Pořídila jsem ho za 85 Kč, takže cena je taky super. Dále bych Vám chtěla představit čistící mýdlo  s výtažky čajovníku a rozmarýnu od Oriflame. Slibuje odstranění nečistot a přebytečného mazu. Já mám pleť citlivou a spíš suchou. Netrpím na akné, toto mýdlo používám tak dvakrát za týden na vyčištění. Slyšela jsem na něj chválu i od těch, které na akné trpí. Cena je více než příznivá normálně stojí 59 Kč, ale já jsem ho teď pořídila za 35 Kč, takže se dá říct, že to je takový malý zázrak za málo peněz. Co Vy a péče o pleť? Máte zkušenosti se značkou Ryor?






1 komentář:

  1. to čistící mléko vypadá dobře, od Ryoru jsem ještě nic neměla, ale také bych ráda vyzkoušela ! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře:)