úterý 25. září 2012

Outfit + něco málo nového

Ahoj jak se máte? Mě včera začala škola, ale zatím pohodička. Dnes jsem byla v Rossmannu a mají tam 50% slevu na značku Gohnson´s baby, miluju dětské olejíčky, krásně voní a dobře hydratují. Mají mnoho využití jak už na tělo tak odlíčení a třeba místo pěny do vany. Takže pokud máte rádi dětské olejíčky, utíkejte do Rossmannu, olejíček vyšel na 40 Kč, já jsem si koupila na dobré spaní to je název. Jak jsem šla k pokladně vykoukl tam na mě lak na nehty od Essence odstín Blue addiced za 19 Kč, hned jsem ho brala. Na závěr jsem jen koukla do Gatu a odnesla si botky, chtěla jsem je dlouho a jak jsem je viděla za 148 Kč neváhala jsem. Už jsem si řekla, že si nebudu kupovat žádné boty, jen poslední co potřebuju na podzim. Co Vy, co nakupujete nejčastěji ?



Jeans-Gate, svetr SH(zara kids), šála?, boty- Gate, naušnice dárek





2 komentáře:

  1. Ten žlutý svetr mi hned padl do oka :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  2. botky jsou parádní :)) máš hezký blog, jen tak dál :)) zvu tě k sobě onlygirlnn.blogspot.com a budu moc ráda když se zúčastníš v giveaway :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře:)