středa 31. října 2012

Ladybox

Dnes jsem si vyzvedla i já svůj Ladybox, který mi byl zdarma zaslán k zrecenzování. Miluji překvapení a cestou domů jsem byla napjatá a přemýšlela co na mě čeká. Vše bylo perfektně zabaleno a zboží hezky uloženo. Balení tentokrát udělali v černé barvě, po otevření jsem byla mile překvapená, že Ladybox obsahoval výrobky značky Yves Rocher. Celkově se toto číslo povedlo, obsahuje jak dekorativní tak pěstící kosmetiku a teď už k recenzi:)







Podrobný seznam produktů


Veškeré produkty v listopadovém Ladyboxu


Tělové mléko Yves Rocher(plné balení), limitovaná edice, krásně čistě voní a rychle se vstřebá.


Tělové máslo NIP + FAB (cestovní balení) Parfemace není zrovna dle mého gusta, voní jako kokos nebo kakao nemám moc ráda sladké vůně. Jinak je opravdu velice hydratační.


Obličejové a tělové máslo Reniu vodní meloun 15 ml, vůně je svěží a příjemná, koupila bych si i celé balení.


Tvářenka Fleur de Santé (plné balení), odstín je na mě dost tmavý.


Pure Fiji masážní olej 29 ml, je extrémně mastný což mi vyhovuje, parfemace je zvláštní, ale příjemná.


 Řasenka Yves Rocher (plné balení), kartáček je malý, ty mám raději než ty obrovské s kterými nejdou vůbec nalíčit řasy.



Kosmetická taštička Fleur de Santé, ta mi udělala obrovskou radost je dost velká a vleze se Vám tam opravdu vše potřebné.


 Iswari Macacino Bio, energetický nápoj


Další reklamní materiály, mezi kterými byla 40% sleva na Lussil cosmetics a další slevy

Děkuji Ladyboxu za spolupráci

4 komentáře:

  1. Máš moc pěkný blog.A máš hezký článek.Taky jsem dopsala článek o Lady Boxu.Skusila jsi už nějáký přípravek z Lady Boxu?

    OdpovědětVymazat
  2. jojo zkoušela, zamilovala jsem si řasenku, neslepuje a udělá přirozený look ne takový ten silný nános řasenky.

    OdpovědětVymazat
  3. jéjj tebe prišlo to latte? mne zase mango...
    http://stylzeny.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. já ho mám/měla taky, ale že bych nějak jásala, to nee :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře:)