úterý 2. října 2012

Colours

Dnes mi přišel balíček na který jsem čekala dlouho asi 10 dní. Po otevření jsem byla happy, přišla mi konečně má vytoužená paleta 120 očních stínů. Objednala jsem si ji přes Aukro a vyšla mě na 288 Kč i s poštovným, je z Číny tak snad mi nevypadnou oči. Paleta obsahuje jak matné tak lesklé stíny. Byla jsem mile překvapena pigmentací stínů. Na fotce kde jsou naneseny stíny není nanesena podkladová báze, takže si myslím, že vypadají slušně i bez báze. Co na ně říkáte? Vlastníte taky paletku? :)





















3 komentáře:

  1. Ahoj, prosím tě, nemohla bys mi dát odkaz na konkrétní stránku aukra, kde jsi paletu objednávala? A můžu se zeptat, jak jsi platila? Přes paypal nebo normálně český účet?

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj platila jsem normálně přes účet a stránka je http://kosmetika.aukro.cz/paleta-ocnich-stinu-ocni-stiny-120-barev-i2714679704.html není to přesně ten prodejce, ale paleta je totožná:)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc za odpověď :) Já jsem právě často četla, že ty paletky nebyly moc pigmentované, většinou jen když ji někdo objednával přímo ze zahraničí, ale ta tvoje vypadá fakt dobře!^^

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře:)